Dodací podmínky a způsob platby

 

 

Zde se dozvíte, jakým způsobem zboží dodáme a jak u nás můžete platit.

Zaslání zboží

Zboží, které má být zasláno Kurýrní službou nebo přes Českou poštu, musí být potvrzeno prodejcem. Zákazník e-mailem obdrží automatické potvrzení přijetí objednávky. Touto zprávou dáváme na vědomí zákazníkovi, že se na objednávce pracuje. Tímto okamžikem je uzavřena kupní smlouva. Kromě automatického potvrzení přijetí objednávky, dostane zákazník upozornění od dopravce, že byla zásilka předána zásilkové službě a kdy bude doručována. 

Kurýrní službou se rozumí přepravci GLS,DPD a PPL. Prodejce si vyhrazuje právo zvolit nejvhodnější přepravu pro kupujícího a to vzhledem k povaze, rozměrům a objemu zásilky. Prodávající si vyhrazuje právo expedovat zásilky, u kterých kupující zvolí přepravu Kurýrní služba, prostřednictvím České pošty a to v takových případech, kdy je zásilka obzvláště rozměrná. V takových případech se nejedná o porušení plnění stanové kupní smlouvou. Těžké, atypické zásilky, u nichž překročí cena dopravy 1000 Kč (dle formuláře pro zvolení přepravy) budou dodány paletovou přepravou společností TopTrans.

Dodáváme zboží v rámci České republiky.

Dodací lhůta

Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době zásilkovou službou dle doby dodání uvedené u každého produktu od závazného potvrzení objednávky.  Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. 

V době zvýšeného zájmu o produkty se dodací lhůta může prodloužit. 

Způsob uhrazení ceny za zboží a doprava

Zákazník má na výběr ze tří způsobů úhrady kupní ceny za zboží:

  • zboží je možné v plné výši zaplatit bankovním převodem
  • vkladem hotovosti na bankovní účet
  • platba dobírkou při převzetí

 

Zásilka se zbožím nebude obsahovat daňový doklad. Daňový doklad vám pošleme elektronicky.

Doručovatel Cena dopravy Doba doručení (skladem) Doba doručení (skladem u dodavatele)
Česká pošta - Balíkovna 69 Kč 5-10 pracovních dní 11-20 pracovních dní
Česká pošta - Balík na Poštu 89 Kč 5-10 pracovních dní 11-20 pracovních dní
Česká pošta - Balík do ruky 89 Kč 5-10 pracovních dní 11-20 pracovních dní
GLS - doručení na adresu 99 Kč 5-10 pracovních dní 11-20 pracovních dní

 

Upozorňujeme, že dodací podmínky se mohou lišit v závislosti na daném produktu s označením skladem a skladem u dodavatele.

Pozn. Ve vyjímečných případech při zvýšené poptávce se může doba dodání prodloužit. Pro více informací kontaktujte info@dobirkov.cz

 

Převzetí zboží

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost potvrdit dopravcem. V případě poškození samotného zboží zákazníkovi bude poskytnuta sleva nebo bude zasláno nové zboží.
Podepsáním přepravního listu přepravci zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Doporučujeme si zkontrolovat, zda došlo veškeré objednané zboží a jejich množství v pořádku a to nejpozději do 3 dnů od převzetí zboží. Na pozdější reklamace tohoto rázu nebude brán zřetel.

 

Storno objednávky


Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží zákazníkem:

Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, doporučujeme nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování včetně prodejního dokladu, českého návodu
a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání).

Po obdržení takto vráceného zboží prodávající nejpozději do 30-ti dnů, ale zpravidla obratem zákazníkovi vrátí zpět částku, zaplacenou za zboží, způsobem, na kterém se oba dohodnou.

Storno objednávky ze strany prodávajícího:

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje. Vyjímečně může prodejce požadovat po kupujícím souhlas s tím, že objednávka je závazná a že ji není možné stornovat, pokud kupující souhlasí se závaznou objednávkou, není možné, aby ji později zrušil.

Storno objednávky ze strany kupujícího:

Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu kdykoliv před jejím závazným potvrzením. Po závazném potvrzení objednávky jen v případě, že prodávající nesplní podmínky dodání. V případě stornování potvrzené či vyřízené a odeslané objednávky eshopem je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním. Prodávající uplatní právo na úhradu škody zejména v případě nákupu zboží „na objednávku“, které bylo nutné na přání zákazníka obstarat nebo v případě, že v souvislosti se zajištěním zboží došlo již k vynaložení prokazatelných nákladů, jako zbytečná doprava atd.

 

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem

Komunikace mezi zákazníkem a prodejcem probíhá elektronickou poštou na email: info@dobirkov.cz nebo využitím kontaktního formuláře:

NAPIŠTE NÁM

 

 Tyto dodací podmínky jsou účinné ode dne 1.10.2024